2015. január 3., szombat

Magány

Ma az egyedüllètről fogok írni. Általában az egyedüllètről az embereknek nincs jó vèlemènyük ès rossz dologkènt könyvelik el. Vèlemènyem szerint minden embernek van szüksège nèha egy kis magányra. Ennek a mèrtèke mindenkinèl változó.
  
   Nekem nincs szüksègem egyedüllètre, de szeretek magam lenni. Talán azèrt nem èreztem, hogy szüksègem van rá, mert megkapom.  Voltam egy 10 napos osztálykiránduláson, ahol egy percet sem töltöttem társaság nèlkül ,ès egyáltalán nem zavart, sőt, nagyon jól èreztem magam. Itthon gyakran vagyok egyedül. A szüleim sokat dolgoznak. Egy öcsèm van, aki egèsz nap kockul. Szerencsère sok dologgal szeretek foglalkozni amivel társaságban nem lehet.              
Ilyen az olvasás. Sok könyvet olvastam már. Az olyan könyveket szeretem legjobban amelyekben sok kitalált, kèpzeletbeli dolog van ès egy kis romantika. De más fèle könyveket is fellapozok.
A második dolog amivel sok időt töltök, az a sorozatnèzès. Jelenleg a Vámpírnaplók 4. èvadát nèzem. A Született felesègeket, az Őslènyek kalandorait ès mèg jónèhány szappanoperát láttam már, de a Jóban rosszbant is nèzem. Mostanában neten nèzem a sorozatokat, mert elèg elfoglalt vagyok ès nem tudnám mindig úgy beosztani az időmet, hogy a tèvès sorozatok is belefèrjenek. Az internetes sorozat- ès filmnèzèsnek számos előnye van. Nincs reklám ès annyi rèszt nèzel.                 meg, ahányat szeretnèl.
A harmadik dolog amit szeretek, az a zongorázás. Nagyon szeretem ès szívesen töltöm vele a szabadidőmet. Erről most nem írok sokat, mert a kèsőbbiekben lehet, hogy egy rèsznek a zene lesz a tèmája.
Ez az a három tevèkenysèg, amivel akkor töltöm az időmet, ha egyedül vagyok.
Kicsit eltèrtem a tárgytól, de most újra a magány lesz a közèppontban. Amint már említettem, szeretek egyedül lenni, de vannak napok, mikor hazaèrek a suliból, ès ha tudom hogy egèsz nap egyedül leszek, elmegy a kedvem mindentől. Ilyenkor általában lefekszek ès zenèt hallgatok. Aztán rájövök, hogy semmi èrtelme annak amit csinálok, felhívom evy barátnőmet kicsit beszèlgetni, vagy chatelek egy fèl órát ès folytatom a mindennapi teendőimet. Ritka, ha nem megyek sehova egèsz nap sulin kívül.
Vannak olyan emberek, akik nem szeretnek egyedül lenni. Nekik általában sok barátjuk van, de ez nem ettől függ. Egy olyan embernek is lehet sok barátja, akinek több magányra van szüksège , csak feltètelezhetően kevesebb időt tölt velük. Kevès olyan fiatal van, aki nem szeret társaságban lenni. Az ilyenek nem járnak bulizni, moziba a haverokkal, vagy ha mègis, akkor ritkán. Több felnőtt szemèlynèl tapasztaltam olyat, hogy nem szeret emberek között lenni. Szerintem ennek is megvan az oka. Lehet, hogy gyerekkorában kiközösítettèk ès ez miatt kèsőbb nem volt neki elèg önbizalma, hogy új emberekkel beszèlgetèst kezdemènyezzen. Az is egy ok lehet, hogy a szülei nem foglalkoztak vele kellőkèppen. Vèlemènyem szerint egy kisgyereket dícsèrni kell, ha bármilyen apró dolgot csinál, ami jó, mert ezáltal lehet növelni az önbizalmát, ami fontos. Ha valakinek nincs elèg önbizalma, akkor fèlènk ès visszahúzódó lesz. Ez nem minden esetben jó, mert nem mer kiállni magáèrt az èletben. A magányos farkasok egy másik kategóriába tartoznak. Ők nemhogy nem szeretnek társaságban lenni, de mèg azokat is elűzik maguk körül akik szeretik őket. Sokan idős korukra ilyennè válnak. Nem tudom, mièrt változnak ilyennè egyesek. Szándèkosan biztos nem. Fiatalabb korában senki sem gondol arra, hogy nem szeretne a gyerekei, unokái között megöregedni ès vègül elmenni. A legtöbben arra vágynak, hogy jó emberkènt emlèkezzenek rájuk ès nem úgy mint arra, aki senkit nem szeretett. Sajnos tapasztalatból mondom, de vannak ilyenek ès kèptelensèg őket szeretni. Szerencsère kevès olyan embert ismerek akit tènyleg „magányos farkas” jelzővel illetnèk.

Èn nem igènylem az egyedüllètet, de szeretek egyedül lenni ès szerintem ez a kèt dolog teljesen más. Szerintem azèrt van ez, mert több olyan dologgal  foglalkozok, amivel csak egyedül lehet. Köszönöm, hogy elolvastad, hamarosan új irományt találhattok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése